Nihat, an introverted employee in a hospital cafeteria, is confused by Ayşe, a mysterious woman who just started working there as a dishwasher. When Nihat discovers a picture of the woman’s husband and realizes that he looks astoundingly like him, their relationship becomes even more toxic.
In this quirky doppelgänger mystery, Tayfun Pirselimoğlu turns a pulpy crime story into an existential meditation elevated by an otherworldly atmosphere. Examining the seductive lure of stealing someone else’s identity, the Turkish auteur is here at the peak of his craft.