In the Fade
When her husband and young son are suddenly killed in a bomb attack, Katja’s life is torn apart. A police investigation points to a pair of young neo-Nazis as the key suspects, but when a lack of evidence fails to fully incriminate them, Katja is forced to take matters into her own hands.
Diane Kruger (Inglourious Basterds) won the Best Actress award at Cannes for her powerhouse performance in this Golden Globe-winning thriller. Director Fatih Akın based In the Fade on a true story, crafting an engrossing and existential look at the survivors of terrorism.