Kiss
A young filmmaker gets in trouble with the censors over a scene in his new film.
Multi-hyphenate filmmaker Varun Grover made his directorial debut with this imaginative short, which transforms an ordinary cinema into a sci-fi space of dreams. Taking aim at media censorship in India through dry humor, Kiss dares to unleash transgressive desire in the face of draconian rules.