Marianne, a doctor, and Tor, a nurse, avoid relationships. After meeting on a ferry where Tor seeks casual encounters, Marianne explores the possibility of spontaneous intimacy, questioning societal norms.
Oslo summer nights are for drifting, talking, and loving. One part of Dag Johan Haugerud’s trilogy on modern relationships, this luminous entry samples all the flavors of sex and romance, from online hookups to offline infatuation. Flushed with the glow of late August, Love tugs at the heartstrings.