Unrecognizable as a spoiled influencer with a thirst for danger, Adèle Exarchopoulos is a delightful ball of anxiety in Quentin Dupieux’s absurdist comedy. A cautionary tale against the trappings of modern fame, this acerbic satire indulges in the worst of human behaviors with cartoonish glee.