After failing to secure a faculty position in the philosophy department, 35-year-old Sophia is forced to “temporarily” move in with her older brother Karim. Their unbreakable bond will be put to the test when Karim falls deeply in love. Feeling abandoned, Sophia is forced to finally become an adult.
Star of Xavier Dolan’s Heartbeats, Monia Chokri made her directorial debut with this charmingly verbose comedy about two siblings who can’t stay out of each other’s pockets. Codependency and a lack of self-worth are just some of the obstacles on the protagonist’s rocky road to happiness.