Lake Tahoe
After crashing his family’s car, teenager Juan spends a surreal day scouring the streets for help. Roaming from house to house, he encounters an eccentric mechanic, an aspiring punk singer, and a kung fu obsessive. Their strange worlds force him to face the grief he’s been trying to escape.
Starring Diego Cataño, one of the impressive young leads from Duck Season, Fernando Eimbcke’s second film revamps a misadventure from the director’s own life into an urban drift. Transformed through surreal vignettes, the vacant streets of Puerto Progreso come alive with beguiling eccentricities.