Land of My Dreams
After many years apart, Bianca and her mother meet again in the streets of Porto. Together, they hit the road with their stripping show, running after lost time, impossible love, and strange fantasies.
Once we discovered French director Yann Gonzalez’s debut, You and the Night, we had to see more. So we’ve tracked down the short he made just before his first feature—and, unsurprisingly, it is pure kink featuring a mother-daughter stripping act. Hyper-stylized, campy and sexy, the film simply pops!