Lee
Leaving the glamorous art world for perilous combat zones, the formidable Lee Miller battled both mortal dangers and sexism as a wartime photographer. Starring Kate Winslet as the 20th-century icon, Ellen Kuras’s searing biopic uncovers an extraordinary legacy, once buried from the public eye.