Jacques Audiard’s luminous tale of friendship, sex, and romance reunites co-screenwriter Céline Sciamma with her Portrait of a Lady on Fire star Noémie Merlant. Shot in silky black-and-white and set in a diverse area of Paris, this is a tender and hyper-contemporary ode to the city of love.