Lista de Desejos para Superagüi
Martelo is a 70-year-old fisherman who has not yet been able to retire. He is the lighthouse man, points his light towards the island of Superagüi and illuminates earthly desires: better working conditions, retiring with dignity, returning to the way things used to be.