Little Men
Inspired by Ozu’s childhood films, Ira Sachs’s coming-of-age drama is both microcosmically intimate and vast in its thematic concerns. Anchored by a remarkable pair of performances from its young leads, Little Men essays the tension between youthful aspiration and the jaded imperatives of adulthood.