Lone Wolf and Cub: Baby Cart in the Land of Demons
Fifth film in the Lone Wolf & Cub Series. 5 warriors challenge Ogami to duels. Each has 1/5th of Ogami’s assassin fee and 1/5 of the information he needs to complete his assassination. His mission is to kill a mad Daimyo before he destroys his clan!