Long Weekend
Attempting to resurrect their failing marriage, Peter and Marcia take their dog Cricket on a camping trip to a deserted stretch of the Australian coastline. The couple hope that a long weekend in the sunshine will help them patch up their differences, only to discover that nature has other plans.
What happens when nature finally fights back? Find out in this tense, late-70s eco-horror from Ozploitation director Colin Eggleston. Set against the eeriness of the wild Australian landscape, Long Weekend doubles as a marital drama about an estranged couple beset by a threatening natural world.