Lost in Transition
The life of a family takes an unexpected turn when they recieve an official notice about a highway that will be passing through their son’s bedroom. And so begins the fantastic transformation of their house and life.
A haunting reflection of shifting identities, the quiet disappearance of an ordinary family into a changing city unsettles in this sardonic short. With storytelling craft and journalistic precision, director Pınar Öğünç questions what we sacrifice when we accept and normalize a new world order.