Love Affair
Irene Dunne and Charles Boyer are chic strangers who fall in love aboard an ocean liner bound for NYC. Though they are both involved with other people, they intend to reconnect six months later at the top of the Empire State Building—until the hand of fate throws their affair tragically off course.