Love at Sea
Buried treasure from the margins of the nouvelle vague, this poetic enigma sensitively captures young love through changing tides. Shot over three years in nostalgic color and shimmering black and white, Love at Sea is an elliptical marvel, and the first masterwork from French auteur Guy Gilles.