Love Me Forever or Never
For her starring role in Arnaldo Jabor’s volatile drama, Fernanda Torres made history as the first Brazilian to win the Best Actress prize at Cannes. Circling a combative pair of former lovers, this tale of obsession bristles with an erotic charge, a flurry of torrid caresses, and heated quarrels.