Lucky Grandma
In New York’s Chinatown, 80-year-old Grandma, a feisty and independent widow, visits a casino after a fortune teller predicts good luck. But when her gamble backfires, she attracts gangsters’ attention. To protect herself, she hires a bodyguard from a rival gang, sparking a Chinatown gang war.
Fortune favours the bold in this raucous caper comedy from director Sasie Sealy. Starring two-time Bond girl Tsai Chin (You Only Live Twice; Casino Royale) as a spectacularly ornery octogenarian, Lucky Grandma goes to show that action heroes sometimes come in the unlikeliest pint-sized packages.