Maison du Bonheur
In 30 carefully constructed segments, Maison du bonheur paints an endearing picture of the everyday life of 77-year-old Juliane Sellam, a long-time resident of Paris. Alone in her Montmartre apartment, Sellam enjoys the little things in life.
A film of rare warmth and wisdom on the subjects of happiness and womanhood, Sofia Bohdanowicz’s documentary portrait of an astrologer living in scenic Montmartre is lovingly rooted in everyday rituals. From salon visits to breadmaking and gardening, life in Paris shimmers with unexpected pleasures.