Mambar Pierrette
Bright fabrics interweave with misfortune in this tale of make-do and resilience. Taking the measurements of life in Cameroon with the instruments of fiction for the first time, Rosine Mbakam meshes the truth and amity of her empathetically crafted documentaries into poignant narrative cinema.