Manchester by the Sea
After the death of his older brother, Joe, Lee Chandler is shocked that Joe has made him sole guardian of his teenage nephew. Lee reluctantly returns to Manchester-by-the-Sea. There, he is forced to deal with a past that separated him from his wife, and the community where he was born and raised.