Meeting the Man: James Baldwin in Paris
Tense, combative, discursive: a meeting with James Baldwin doesn’t quite go according to plan for a group of presumptuous white filmmakers in this rarely seen, Paris-set short film. An illuminating snapshot of Baldwin’s intellectual worldview that bristles with friction and ideas.