Midsommar
Dani and Christian are a young couple on the rocks. But after tragedy keeps them together, Dani invites herself to join Christian and his friends’ trip to a rural Swedish midsummer festival. What begins as an idyllic retreat quickly devolves into an increasingly violent and bizarre competition.
Florence Pugh was propelled to stardom thanks to her unforgettable role in Midsommar, which sees her deal with devastating grief, a murderous Swedish cult, and a terrible boyfriend. Shockingly bright and subtly disturbing, Ari Aster’s horror is an exquisitely crafted nightmare in broad daylight.