Motel Destino
Motel Destino, a sex hotel in Northern Brazil, is run by the hot-headed Elias and his restless wife, Dayana. When a young gang member on the run named Heraldo stays at the motel, Dayana becomes intrigued with him. As the two navigate a dance of power and desire, a dangerous plan for freedom emerges.
Drenched in sweat, Karim Aïnouz’s pulse-pounding neon noir is an orgy of sensation and color. Captured vibrantly by famed cinematographer Hélène Louvart, an intoxicating atmosphere of danger and lust surrounds the impulsive, passionate protagonists of this pulpy erotic thriller.