Night Moves
An eco-thriller made by delicate and observant director Kelly Reichardt may have been a too unusual mix of genre and sensibility upon the film’s release. In retrospect, this haunting character study forgoes genre twists for simmering tension—emboldened by its astonishing cast led by Jesse Eisenberg.