No Good Men
A young camera operator falls head-over-heels in love with a married TV reporter, who is twice her age. The clash between intense love and the beliefs of Afghan society creates idiosyncratic ways of being together and handling romantic life.
Shahrbanoo Sadat stars and directs with equal verve in this smartly topical romance based on her time as a reporter during the Taliban insurgency. A vital rebuke of theocratic overreach, which sends sidelong glances at battle-of-the-sexes screwball comedy, No Good Men mixes politics and pleasure.