Olga's House of Shame
The notorious exploitation entry that jumpstarted an entire “roughie” genre of S&M-tinged exploitation films. Audrey Cambell plays Olga, a sadistic jewel-thieving madame who hides in an abandoned mine and exacts all kinds of misery upon those who defy her—all told in oddball semi-documentary style.