On the Road
After his father dies, aspiring writer Sal Paradise meets Dean Moriarty, a charming ex-con married to the liberated and seductive Marylou. Sal and Dean bond instantly, and the three take to the road. Travelling across the country, they encounter a mix of people who impact their journey indelibly.
Soaring out of decades in development hell, this long-awaited adaptation of an era-defining Beat novel is fired up by an all-star cast that includes Kirsten Dunst and Kristen Stewart. Tearing into Jack Kerouac’s syncopated prose with passion, the actors reignite 1950s counterculture with style.