Orgy of the Dead
A gloriously garish, über-camp “nudie cutie,” with a screenplay written by the infamous director Ed Wood: we’re sold! But wait, there’s more. It stars American psychic Criswell (of Plan 9 from Outer Space fame), a plethora of stripteases, and some truly demented costumes. In short: a cult classic!