Other People's Children
When teacher Rachel falls in love with Ali, she also falls for his 4-year-old daughter Leila. Although she feels like a mother, Rachel cannot forget that Lelia is another woman’s daughter. Soon, she begins to long for her own child—but as a forty-something woman, she must make her decision swiftly.
In a touching and graceful tale of modern motherhood and romance, Virginie Efira plays a woman of boundless compassion—and is as radiant as ever. Embracing love in various heart-stealing guises, Rebecca Zlotowski’s fifth feature also has a delightful cameo from adoptive Parisian, Frederick Wiseman!