Paternal Leave
Amid the harsh winter, 15-year-old Leo travels to Italy’s northern coast to find her long-absent father, Paolo. Her hope soon meets old wounds as Paolo’s settled life is upended. Through silence, tension, and unfamiliar words, father and daughter slowly edge toward connection.