Pearl
Trapped on her family’s isolated farm, Pearl must tend to her ailing father under the bitter and overbearing watch of her devout mother. Lusting for a glamorous life like she’s seen in the movies, Pearl’s ambitions, temptations, and repressions collide.
Mia Goth slakes her thirst for the fun and the freaky once more in a kitsch slasher that so disturbed Martin Scorsese, it kept him awake at night. Beware the button-cute farm girl with dreams of starring on the silver screen: ambition is merciless, and axes and pitchforks are just a hay bale away.