Pictures of Ghosts
Interweaving private and collective memories, Kleber Mendonça Filho crafts a playful yet profound ode to his hometown. Imbued with the resilient spirit of an iconic city, this inventive essay film revives the urban legends and charismatic figures that also inspired The Secret Agent.