Polite Society
Ria Khan, a martial artist-in-training who dreams of becoming a world-renowned stunt woman, witnesses her big sister give up on her dreams to get engaged. After enlisting the help of her friends, Ria attempts to pull off the most ambitious wedding heist in the name of independence and sisterhood.