Princes and Princesses
A dazzling celebration of the transporting power of the imagination, Michel Ocelot’s treasure chest of a film collects subversive tales of romance and magic. Expressive silhouettes cut through backdrops of radiant color, as the film puts a playful spin on age-old archetypes and myths.