Rave On
Kosmo, a Berlin-based music producer, sets out to hand his new vinyl to a legendary DJ at the city’s most notorious techno club. But a simple mission turns into an odyssey as one long night forces him to face his past, his failures, and the dreams he left behind.
Transfixed by the promise of transcendence in a mixed-up soundscape, this techno nocturne is one immersive track through a clubgoer’s quest for self-fulfilment. Emulating the pulsating beats and fast-flashing lights of Enter the Void but for 2020s Berlin, Rave On dances with cinematic ecstasy.