Reprise
Erik and Philip have been best friends since childhood and both want to become writers. While Erik’s manuscript is refused by the publishers as lacking in talent, Philip is eagerly welcomed and overnight becomes a young star in Norway’s literary scene. Soon, their young dreams clash with reality.
The first in Joachim Trier’s masterful “Oslo Trilogy” is an electric and affecting dual portrait of two writer friends whose ambitions are challenged by the trials of life. Saturated with punk playfulness, Reprise explores the tantalizing promise—and peril—of fulfilling your creative aspirations.