Reveries: The Mind Prison
As if smashing the hourglass from earlier installments, then wandering through the out-of-whack time of its scattered sands, the hallucinatory end to “Reveries” gets into meta-referential terrain. In a satisfyingly silly comeback, this last adventure fires ludicrous shots at the finale as genre.