Roofman
A former Army Ranger and struggling father, Jeffrey Manchester begins robbing McDonald’s restaurants by cutting holes in their roofs, earning him the nickname “Roofman”. After escaping prison, he hides in a Toys “R” Us for six months, but romance and his double life threaten to expose him.