Rotting in the Sun
Getting sucked into an infinite loop of drugs, men and dizzying mystery? That’s one cure for writer’s block! Frolicking and squabbling across the beaches, clubs, and rooftops of Mexico, Sebastián Silva and Jordan Firstman play hilarious versions of themselves in this absurd and sexy meta-comedy.