Ryuichi Sakamoto: Coda
An eye-opening look at Ryuichi Sakamoto’s life, work, and creative process, this portrait shows an artist aware of his responsibility to the world around him. His fascination with the beauty and violence of both nature and humanity is all the more moving as he candidly reflects on his own mortality.