She Dies Tomorrow
After waking up convinced that she is going to die tomorrow, Amy’s carefully mended life begins to unravel. As her delusions of certain death become contagious to those around her, Amy and her friends’ lives spiral out of control in a tantalizing descent into madness.
Epiphanies of impending demise are infectious in Amy Seimetz’s ominous and operatic sophomore feature, which stars two of our favorite indie actors, Kate Lyn Sheil and Jane Adams. With flickering imagery and an absurd sense of humor, She Dies Tomorrow is a haunting, hypnotic pleasure.