Sidewalls
The story of Mariana, Martìn and the city of Buenos Aires. Martìn and Mariana live across from each other on the same block, but never meet. They pass each other, not knowing about the other’s existence. The city brings them together, and, at the same time, keeps them apart.
Can separation ever be the very thing that brings people together? Echoing Frances Ha for the charming tone of its script, this Argentinian rom-com looks at the fleeting, offbeat qualities of present-day relationships. Love, in movies just like in life, can often happen when you least expect it.