Simone, a leather-clad porn theater worker, spends her shifts bantering with her coworker and observing eccentric customers in the cinema’s lobby. Tonight, she clocks out and heads off to meet her girlfriend, a waitress at a lesbian club. Later, she’ll encounter a lonely man on the prowl.
In this mercurial queer film, both gritty and sumptuous, the nighttime is the right time to explore the porous borders of social convention. In underground spaces, from the lesbian nightclub to the porn theater, lovers and strangers live out their apparent contradictions under cover of darkness.