Smoking Causes Coughing
After a devastating battle against a diabolical giant turtle, five superheroes known as the Tobacco Force are sent on a mandatory week-long retreat to strengthen their decaying group cohesion. Their sojourn goes wonderfully well until Lézardin, Emperor of Evil, decides to annihilate planet Earth.