Stay as You Are
A much-missed Ennio Morricone composed the score to this steamy Spanish-Italian sex film, starring a world-weary Marcello Mastroianni and a young Nastassja Kinski at the height of her charms. A cult erotic drama about incest, age gaps, and absent father figures that’s very much of its time!