Stille Nacht II: Are We Still Married?
The Quays’ familiar puppet animation is here enhanced by the use of animated iron filings, which suggest the rapid formation of frost over every surface, the swaying of the individual particles suggesting a hefty buffeting by a keen, piercing wind.