Sukiyaki Western Django
Cult director Takashi Miike has directed nearly 100 movies in the last 25 years and isn’t slowing down. Brace yourself for this one: a stylized, irresistibly hip mashup of spaghetti westerns and samurai epics, bound for midnight movie glory. As a bonus, keep your eye out for Quentin Tarantino!