Swimming Pool
A British author suffering from a writing block seeks inspiration and solitude at her publisher’s house in the South of France. When his daughter unexpectedly appears, her reckless, erotic lifestyle disrupts the author’s quietude. Their tumultuous interactions set off a series of disturbing events.
A repressed novelist gets more than she bargained for on a writer’s retreat to the French countryside in this sizzling erotic thriller by François Ozon. Starring Charlotte Rampling and Ludivine Sagnier as the adversarial femme fatale, Swimming Pool is a Hitchcockian mystery with a twist to die for.